czwartek, 19 maja 2016

Początki biżuterii

Podczas mojej edukacji w Liceum Plastycznym zajmowałam się głównie biżuterią srebrną w której wykorzystywaliśmy kamienie szlachetne, półszlachetne oraz emalie. Na specjalizacji "Jubilerstwo" znalazłam się w drugiej klasie liceum, wcześniej byłam na "Ceramice". Kilka przedstawionych prac wykonałam w drugiej i trzeciej klasie realizując konkretnie zadania narzucone przez nauczycieli. Prace ułożone są chronologicznie. Po za samą biżuterią w ramach zajęć wykonywaliśmy równiesz repusowane reprodukcje znanych obrazów.

Pierwsza srebrna praca wykonana na konkurs "Szczęśliwa trzynastka".
Srebro 925, bursztyn bałtycki.

Praca wykonana w ramach zadania "Inspiracja znanym obrazem. Broszka z kamieniem."
Inspiracja zaczerpnięta z obrazu Józefa Mechoffera "Dziwny ogród".
Srebro 925, sztuczny opal, cyrkonie.





   


Komplet biżuterii wykonany w ramach konkursu "Wiosna z Bursztynem na wesoło".
Kolia, kolczyki, pierścionek z cyklu"Tańczące ważki".
Srebro 925, bursztyn bałtycki.


Komplet biżuterii wykonany w ramach zadania "Biżuteria z kamieniem". 
Srebro 925, emalia, agat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz